Workshops

dinsdag 18 november 2014

De melkpakjes !

De KreaDoe ligt alweer anderhalve week achter ons, wat wás het superleuk, gezellig en megadruk !! :-D
De workshop was een enorm succes, mensen wachtten soms tijden, stonden in de rij en reageerden allemaal heel enthousiast op de workshop en de nieuwe stempels , echt super ! Ook de heerlijke verrassing, gesponsord door Brownies per Post, was een groot succes ! Ongeveer 300 mensen heb ik aan mijn tafel gehad, verdeeld over de 5 dagen. Bijna constant waren alle 8 de plekjes bezet. Corine, nogmaals bedankt voor het bijspringen als het nodig was ! :-)

Dit waren mijn voorbeelden :
Ik gebruikte natuurlijk onze 4 schitterende nieuwste plates: Art Journey  Houses and Towers; Imagine and Inspire; Leaves en Vintage bottles.
Verder ook nog: Christmas seals; Christmas trees single small ; Crystals background; Seals; Sparkling swirl  en  Text.







 
Liesbeth XX

3 opmerkingen:

Rosie zei

These "melkpakjes" are absolutely gorgeous, Liesbeth.

Groetjes,
Rosie

Carla zei

Ze zijn prachtig!, het was zo druk dat ik niet kon meedoen op de kreadoe, ik wil ze thuis graag maken, heb je een sjabloon of de maten voor me?

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Dit is dan ook de moeite waard jammer dat ik niet op de beurs was maar je moet nu eenmaal keuzes maken.
Rianne